Petitjean dyker upp hos mig

Profly öppnade sin webbshop i går och jag passade på öhh, tja, köpa nått

Det blev en flugask från Marc Petitjean. Lilla asken. Gillar storleken och det genomskinliga locket. Perfekt för turer till lokala ån. Jag upplever den som lite plastig och för en hundring (jag fick 30 procent rabatt) hade jag inte köpt den men jag gillar asken ändå. Får se hur den ser ut om ett år. Leverans dagen efter beställning är alltid trevligt… Lade en CDC-fluga storlek 14 i asken.

Flugask från Petitjean

Taggad , , , , ,

Kommentera

