En liten stund vid ån

Kasst fiske men lyckad upplevelse

Taggad , , , , , ,

2 thoughts on “En liten stund vid ån

  1. Håkan Palm skriver:

    Var på väg hem den dagen och såg en bil parkerad vid korsningen norr om bron över ån. Tjuvfiske? Kollade numret på bilen och det var din. Nu förstår jag varför jag inte kunde se dig. Fräckt filmat!

  2. Mikael skriver:

    Haha, den känslan har jag alltid när jag ser någon vid ett fiskevatten, tjuvfiskare…
    Jag brukar oftast ha en stor lapp i bilfönstret som anger att jag är medlem i Ekeby Sportfiskeklubb med mitt mobilnummer. Detta av omtanke för markägare som kan undra vem jag är, utifall jag står dumt parkerad.

Kommentera

