Tävling – tävling

Jag blev så nöjd med fisket med min dotter att en av bilderna blev deltagare i en tävling

Fiskejournalen har en tävling om omslagsbild. Om tio dagar är tävlingen slut och det omslag som får flest ”gilla” på Facebook är med om att väljas ut av en jury. Nu kom vi in sent i matchen men min dotter ville verkligen vara med och tävla om en kamera, mina fyra döttrar brukar låna mina kameror men min goa nioåring ville att de skulle ha en egen kamera att dela på. Och för det älskar jag henne bara mer, just det att hon tänker på de andra…

Vi satt en timme och tittade på de bilder jag tog när hon och jag var ute i en av våra åar och fiskade. (Se tidigare inlägg.) Av de tjugo bilder jag tog valde vi ut en till tävlingen.

Alla ni som vill lägga ett ”gilla” på hennes bild kommer få vårat gillande…

Tävlingen

Taggad , , , , , , , ,

Kommentera

