”Jag skall aldrig mer köpa en flugfisketidning”

Ja, så låter det allt oftare numera

Ändå står jag där med senaste numret i näven när jag handlat mat…

Men, men, idag när vi röjde på ovanvåningen (vi skall bygga om) hittade jag några tidningar jag saknat länge. 2006 köpte jag varje nummer av Allt om Flugfiske trots att jag återupptog mitt flugfiske först 2009, jag vet fortfarande inte vad som fick mig att köpa tidningarna men antar det var ett ingripande av högre makt.

Tyvärr försvann tidningarna snart och jag har länge närt en misstanke mot en mig närstående person (som ogillar att jag samlar på mig onödiga saker).

Men idag dök de som sagt upp i gömmorna, tillsammans med en massa annat nostalgiskt, som en bunt Kamera&Bild med de artiklar jag skrev under några år (den om skärpa är jag fortfarande extremt nöjd med) och även artiklar publicerade i Cap&Design.tidning

Taggad , , , , , , , , , ,

Kommentera

