Fiskekryssningen jag inte var med på

Jag önskar verkligen jag kunde varit med i helgen på Siljalines fiskekryssning som arrangerades av Fiskejournalen.

Tyvärr hade jag varken tid eller cash att lägga på kryssningen. Men jag skulle verkligen velat lyssna på en del föredrag, inte minst Pasis om att filma med mobilen.

Det som förvånar mig är hur lite som finns socialbloggat om händelsen. Jag har läst lite på Facebook om hur kul det var, att Weeping Willows spelade alldeles för högt och att Gunnar Westrin hade ett bra föredrag om sitt liv som fiskare.

Men allt det andra då? Alla föredrag om att rädda älvar, att filma med mobilen? Att binda gäddflugor och att binda med CDC? Och så vidare och så vidare.

Hoppas det kommer mer om allt detta snart…

Taggad , , , , ,

Kommentera

