En tidig julklapp

Blev uppringd medan jag satt i möte

Trodde först det var en säljare så jag blockade samtalet. Sedan ringde det igen.

Det visade sig vara från Baltic som bara ville meddela att jag hade två priser att vänta mig från deltagandet i Framtidens sportfiskare. En sjätteplats men priset var verkligen värt mest av allt vi kunde vunnit. Två flytvästar, en till en av döttrarna (de har redan flytvästar men en extra skadar inte, kompisar och sådant) och en upplåsbar till mig som vuxen. Har länge funderat på att skaffa en sådan för flytringsfisket och det tuffa vadandet. Och nu skall jag tydligen få en. Bara för att jag haft en trevlig fiskestund med en av döttrarna!

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

