Älvräddarjobb på sportfiskemässan

Yupp, tre dagar av huvudvärk och snacksalighet

sportfiskemässan 21-23 mars 2014 kommer jag tillbringa alla dagarna i Älvräddarnas monter. Jag känner mig stolt över att ha fått förtroendet att vara en del av det goa gänget som räddar våra strömmande vatten från felaktigt utnyttjande av onödig vattenkraft.

Älvräddarna har gjort mycket bra och med hjälp av er medvetna fiskare som är eller kommer bli medlemmar ser jag en ljus framtid för biologisk mångfald och, om jag får vara ärlig, vattendrag med goda bestånd av fisk för oss flugfiskare.

Hoppas vi möts där, ställ gärna frågor till mig och ge mig gärna kunskap om just era vatten och ert fiske.

Taggad , , , , , ,

2 thoughts on “Älvräddarjobb på sportfiskemässan

  1. Mattias skriver:

    Bra gjort!! Tack för att du ställer upp! Jag svänger forhoppningsvis förbi och säger hej.

  2. Mikael Pertmann skriver:

    Kul om du stannar till och snackar lite. Det är inte första gången jag står i monter på en mässa men det är första gången jag ens besöker en fiskemässa…

Kommentera

