Vrida och vända

Städet på lådan

Jag har länge tyckt att mitt MP-städ är för lågt när man använder C-clampen. Men då slog det mig att städet har en massa inställningsmöjligheter så jag testade att fästa det i min flugbindarlåda.

Det är så jag tänker använda städet framöver…

Och nu ser jag att jag kan förvara några av verktygen i hålen på klämman…

Lådan har jag använt ett par år i mitt bindande. Jag förvarar material och verktyg i den så det blir lätt att komma igång när bindarandan faller på.

master-vice2

 

 

master-vice

Taggad , , , , , , ,

Kommentera

