Hemligställen avslöjade!

Nu är det dags att lyfta på förlåten.

En gammal fin tradition är att aldrig berätta var man får fisk och jag brukar själv inte sprida sådan information på publika kanaler. Däremot tvekar jag inte att berätta för de jag möter vid vattnet eller mer öga mot öga om ställen där jag får eller ser fisk.

Men, nu lägger jag upp en karta över Gråtåsvattnet med röda prickar på de ställen jag fångat regnbåge. Det är ju inga hemliga ställen och inte heller de absolut bästa (eller kanske är de det, jag har ju fiskat för lite i sjön för att veta…).

Men lite kul kan det vara att se var jag brukar hålla till på mina korta pass när jag är i Uddevalla. 🙂

Jag gillar att vada och föredrar att fånga fisk när jag står ute i vattnet. Därför blir det inte så mycket fiskat på ställen jag vet kan leverera men där jag måste stå på land…

Alla regnbågar jag minns att jag fångat är utmärkta med en liten röd prick.

fisk

Taggad , , , , ,

One thought on “Hemligställen avslöjade!

  1. Marcus skriver:

    Hej!

    Vad tror du om att fiska på herrestadfjället såhär års? Fått en flugspö och vadarutrustning så tänkte testa lyckan, om det är någon idé..

    Skitfiske
    Marcus

Kommentera

